Sunday, November 14, 2010

Sbb ape...

saya xfaham la perubahan saya nie

tetiba jadi sensitif jer.. tgk citer Oum Ruk berpuluh2 kali still nangis...

adakah sbb Ann Thongprasom sgt bgus dan menjiwa watak.. atau sensivity saya dh melampau...


baru Oum Ruk... Sawan Biang lagi sedih... balik cuti nti saya nak download 365 Wang Hang Ruk plak.. citer yg sweet dan sedih jgk... Ann & Ken... hehehe... nasib baik Ken dh kawin, kalo x mst saya suruh dia kawin dgn Ann... [mcm ler dia paham saya ckp].. Semoga Ann & Ken akan menang Top Actress & Actor tahun nie mcm tahun2 sebelumnya... amin....

kan dh melalut...tapi kalau tgk citer melayu xpon.. kecuali Nur Kasih la.. mmg feeling abis... heheheheh....
teaser Nur Kasih The Movie dh kuar kt fb NKTM... ada scene Adam dgn Nur tepi tali air.. dan scene Adam mcm sakit...owh nooooo.....

sudah3.. nak smbung stdy... CAE...

1 comment:

aiNaz said...

ye la myn..nngs la..nngs..hehe