Monday, December 20, 2010

edisi: tak leh berhenti

sejujurnya dulu saya suka lyn lagu2 yang bernada tinggi dan bising...
setelah mencapai peringkat upper teenagers, selera music saya mulai berubah... dari punkpop/alt-pop terus menjadi mellowpop/slow ballad... 
sekarang, saya dh layan gila lagu2 punkpop semula...dulu lyn jgk tapi xsekerap sekarang..
pelik2.. but still keutamaan pada lagu ialah lirik yg mendalam dan puitis.. 

berikut adalah monolog taipan saya..

bila saya berubah??
ntah.. playlist saya fave xpenah berubah okey.. masih Evan Taubenfeld & Avril Lavigne.. cuma Wani Ardy terpaksa disinggkirkan buat sementara waktu sbb selera saya dh berubah.. jadi saya gantikan dgn Hey Monday..


sapa dan kenapa Hey Monday??
diorg nie pelapis kpd Fall Out Boy (FOB).. ramai org bandingkan diorg dgn Paramore sbb penyanyi group nie perempuan yg bernama Cassadee Pope.. say what!! persetankan saja.. vocal range Cassadee dgn Hayley sgtlah2 berbeza.. vocal Hayley lebih smooth compared dgn Cassadee yg lebih nyaringg...Fashion taste Cassadee sgtlah berbeza compared to Hayley okeyhhh...music HM sgt2 best dan lirik2 dia sumenya Cassadee yg tulis.. so ia relate dgn perasaan perempuan...

apa masalahnya ko tulis entri nie???
sbb nak habaq mai yg saya xleh berhenti dgr HM.. cian kt ET dgn AL.. xsentuh pon playlist diorg.. huhuhuhu....


No comments: